Firma ABW Serwis dokłada wszelkich starań, aby zapewnić swoim Klientom obsługę i serwis na najwyższym światowym poziomie – tak dla nowych Klientów, jak i dla stałych. Działamy w sposób szybki, prosty oraz profesjonalny, wykorzystując globalne i lokalne doświadczenia oraz wiedzę, którą zdobywamy na serwisach oraz na montażu naszych zleceń.
Naszym celem jest dostarczenie kompletnego pakietu produktowo-serwisowego, zapewniającego satysfakcję Klientów przez cały okres użytkowania danego produktu.
Warunki Serwisu
Naprawa gwarancyjna obejmuje tylko i wyłącznie urządzenia zakupione u naszych partnerów. Klient składający reklamację powinien posiadać pisemną gwarancję oraz dokument zakupu urządzenia (fakturę lub paragon). Sprzęt objęty gwarancją naprawiany jest bezpłatnie. W przypadku braku możliwości naprawy, urządzenie może zostać wymienione na nowe. Serwis zastrzega sobie możliwość odmówienia naprawy urządzenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego użytkowania sprzętu przez klienta.
Do naprawy pogwarancyjnej można zgłosić wszystkie urządzenia oraz urządzenia elektroniczne. W opisie reklamacji należy wyraźnie zaznaczyć, że zgłoszenie dotyczy naprawy pogwarancyjnej. Wycenę naprawy pogwarancyjnej dokonuje nasz serwisant w uzgodnieniu z klientem.